Nač jedničky, když Dvojka je taky dobrá :-)

28.12.2016 23:18

Dvojka mě provází celým životem. Už ve škole, když jsem byla na hraně mezi jedničkou - dvojkou nebo dvojkou a trojkou, vždy to byla dvojka. První dojem u mne taktéž neplatí, až ten druhý je rozhodující. Když váhám, druhý den se rozhodnu definitivně. Druhý porod byl opravdu silnější zážitek než-li první. Prostě vždy "dvojka" je pro mě TOP. :-) A k mému předvánočnímu shonu se přidalo další překvapení. Byla jsem oslovena, zda mám zájem o rozhovor na Dvojce. Má reakce byla samozřejmě "ano" s nadšením a očekáváním, že budu opět nervózní. I když rozhovor byl krátký, bylo to krásné a pro mě další dílek k nezapomenutelným zážitkům. Kdo jste nestihl, můžete si pustit z audioarchívu, čas 9:49. :-)

https://www.rozhlas.cz/dvojka/zaznamy/#/2016-12-22/9